martes, 27 de noviembre de 2018

Sobre mi.

Em dic Cèlia Freixes Martínez. Tinc tretze anys i el meu aniversari és el 26 de febrer. Visc a Os de Balaguer, un poble a prop de Balaguer. 
Vaig a l'institut IES Almatà, les meves assignatures preferides són les matemàtiques i educació física. M'agrada jugar a bàsquet, cuinar i fer fotografies. Fora d'horari lectiu jugo a bàsquet al Vallfogona. 

Tinc tres germanes, una és més gran que jo i les altres dos són més petites. Tinc molts cosins i cosines, quan estem tots junts, ens ho passem molt bé.
Jo em considero una persona atrevida, riallera i diferent.
 
Jo encara no sé ben bé què voldré fer quan sigui gran, però ara, m'agrada molt la informàtica.
Quan sigui gran viatjaré per tot el món, és el meu somni des de petita.


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario